Dank jullie wel!!!
Ik ben door aanleiding van jullie gaan rondkijken op het internet. Vervolgens ben ik het boekje gaan lezen Baby op het potje.
Ik heb me hierna aangemeld op het forum op Yahoo dit heet ook Baby op het potje (staat in het boekje vermeld!)
En nu zijn we al een paar dagen bezig. We hebben al een heleboel plasjes opgevangen. Tussendoor gebruiken we luiers en zijn begonnen met als Charlotte wakker word direct op de toilet (ik laat haar beentjes tussen mijn benen rusten en zo hangt ze tegen mij aan boven de toiletpot) en als ze gevoed is doen we dat ook. Zo breid het zich vanzelf uit.
Het was even kijken hoe ik haar vast zou houden, maar we hebben al snel een houding gevonden die voor ons werkt.
Ze tikt met haar handje haar luier aan als ze moet. En huilt kort.
En als ik enthousiast praat tegen haar dan lacht ze breed. Ze vind het Ok om boven de pot te zitten. En drukt fanatiek als ik Pssss zeg. Ook al komt er soms niks.
Het is ook al een keer gebeurd dat ik te snel haar ervanaf haalde. Tja, toen was de plas op de commode! Je moet even geduld hebben dat ze begrijpen wat er moet gebeuren.
Ik zou zeggen begin gewoon ergens en zie dan waar het schip strand. Wie weet word je net zo enthousiast als ons en dan gaat het vanzelf.